Általános információk

Vállalati információk

Archív információk az OKTF NHI-ről

Partnereink

Hulladékgazdálkodásért Díj

Új közbeszerzési ajánlati felhívás

  • Eljárás tárgya, mennyisége: KKB3/2012 Vállalkozási keretszerződés az OHÜ Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. 2012. évi kommunikációs feladatainak ellátására        (kreatív stratégia alkotás, kreatív tervezés, gyártása, média stratégiaalkotás, médiatervezés, médiavásárlás, PR feladatok ellátása)
  • Részvételi határidő: 2012. augusztus 21.
  • Az eljárást megindító hirdetmény feladása, a közbeszerzési eljárás megkezdésének időpontja: 2012. augusztus 10.
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. augusztus 16.
  • TED szám: 2012/S 156-260772
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám):
    • A fizetés feltételei és módja: A részvételi dokumentáció ára bruttó 25 000 HUF.
    • A részvételi dokumentáció az OHÜ Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Nonprofit Kft. Magyar Államkincstárnál 10032000-00314695-00000017 számú számlájára történt befizetésről szóló igazolás bemutatása ellenében vehető át munkanapokon 9:00-12:00 óra között, illetőleg a kapcsolattartóval való egyeztetés alapján munkaidőben, a részvételi határidő lejártának napján pedig 9:00-11:00 óra között .
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:260772-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

Csomagolási anyagáramok közbeszerzései

1. Műanyag

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/1/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező műanyag csomagolási hulladékok (EWC 15 01 02) begyűjtése és hasznosítása 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében a környezetvédelmi termékdíjról szóló 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdése alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 10:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264396
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: A vételárat (20 000 HUF + ÁFA) a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808-51100005 számú számlájára történő befizetéssel kell kiegyenlíteni. A dokumentáció az átutalást igazoló banki bizonylat megküldése után elektronikusan kerül megküldésre. A bizonylatnak tartalmaznia kell az átutalás jogcímét. A dokumentáció nem ruházható át.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264396-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

2. Fa

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/2/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 03) Magyarország közigazgatási területén keletkező ipari és kereskedelmi fa csomagolási hulladékok begyűjtése és hasznosításra történő átadása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 12:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264392
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20 000 HUF + ÁFA összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Fa csomagolási hulladék - OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264392-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

3. Fém

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/3/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező fém csomagolási hulladékok (EWC 15 01 04) begyűjtése és előkezelése 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében, a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 2. 10:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264386
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A dokumentáció nettó 20.000.- Ft összegű térítési díjért vehető át a Darázs & Társai Ügyvédi Irodában, munkanapokon 9-12 és 13-15 óráig. A térítési díj összegét a 10700079-27779808-51100005 számú bankszámlára történő átutalással lehet teljesíteni. Az ajánlatkérő a dokumentációt a Kbt. 54. § (7) bekezdésének megfelelően jelen hirdetmény feladásának napjától kezdve az ajánlattételi határidő lejártáig bocsátja rendelkezésre. A határidő utolsó napján a dokumentáció ugyanitt vehető át 9-10 óra között. A dokumentáció díját az ajánlatkérő az eljárás lezárását követően nem fizeti vissza, kivéve a Kbt. 54. § (10) bekezdés szerinti eseteit.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264386-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

4. Társított

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/4/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési keretszerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 05) Magyarország közigazgatási területén keletkező társított csomagolási hulladékok begyűjtése, előkezelése és hasznosítása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 14:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264402
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20.000,-Ft+Áfa összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Társított csomagolási hulladék – OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264402-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

5. Üveg

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/5/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező üveg csomagolási hulladékok (EWC 15 01 07) begyűjtése és hasznosítása 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében, a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 2. 12:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264395
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A dokumentáció nettó 20.000.- Ft összegű térítési díjért vehető át a Darázs & Társai Ügyvédi Irodában, munkanapokon 9-12 és 13-15 óráig. A térítési díj összegét az 10700079-27779808-51100005 számú bankszámlára történő átutalással lehet teljesíteni. Az ajánlatkérő a dokumentációt a Kbt. 54. § (7) bekezdésének megfelelően jelen hirdetmény feladásának napjától kezdve az ajánlattételi határidő lejártáig bocsátja rendelkezésre. A határidő utolsó napján a dokumentáció ugyanitt vehető át 9-12 óra között. A dokumentáció díját az ajánlatkérő az eljárás lezárását követően nem fizeti vissza, kivéve a Kbt. 54. § (10) bekezdés szerinti eseteit.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264395-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

6. Papír

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/6/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 01) Magyarország közigazgatási területén keletkező papír csomagolási hulladékok begyűjtése és hasznosítása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 16:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264389
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20.000,-Ft + Áfa összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Papír csomagolási hulladék – OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264389-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

 

Új közbeszerzési ajánlati felhívások

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható képcsöves berendezések (információs (IT) és távközlési berendezésekhez, valamint szórakoztató elektronikai cikkekhez tartozó képcsöves berendezések) (EWC 200135*, EWC 160213*, EWC 200136, EWC 160214) 2012. évi begyűjtése, szállítása és előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 149-249547; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:249547-2012:TEXT:HU:HTML

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható háztartási hűtőgépek (EWC 200135*, EWC 160213*, EWC 200123*) 2012. évi begyűjtése, szállítása és gépi technológiával történő előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 149-249541; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:249541-2012:TEXT:HU:HTML

A letöltés a http://ted.europa.eu/ oldalon, regisztráció után történhet.

Új közbeszerzési ajánlati felhívások

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható kombinált begyűjtésű elektronikai berendezések hulladékainak (EWC 200136, EWC 160214) 2012. évi begyűjtése, szállítása és előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 148-247569; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:247569-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

Magyarország közigazgatási területén keletkező termékként tovább nem használható háztartási nagygépek (vegyes begyűjtésű hulladék) (EWC 200136, EWC 160214) 2012. évi begyűjtése, szállítása és előkezelése az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében
2012/S 148-247570; letöltés:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:247570-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

A letöltés a http://ted.europa.eu/ oldalon, regisztráció után történhet.

Értesítés szerződés teljesítéséről

A szerződés teljesítésére vonatkozó adatok:

  • a közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény száma, megjelenésének ideje: TED 2012/S 63-102459 2012. 03.30
  • a szerződő felek megnevezése:
    • megbízó: OHÜ Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség (1113 Budapest, Aga u. 6.)
    • megbízott: ISSUES Management Kft. (1075 Budapest, Madách tér 7.)
  • a teljesítés szerződésszerű volt-e: igen
  • a szerződés teljesítésének az ajánlatkérő által elismert időpontja: 2012.06.19.
  • az ellenszolgáltatás teljesítésének időpontja: 2012.06.26.
  • a kifizetett ellenszolgáltatás értéke: 130.000.000 Ft + ÁFA

Közbeszerzési ajánlati felhívások

A letöltés a http://ted.europa.eu/ oldalon, regisztráció után történhet.

MKB2/2/2012 Termékként tovább nem használható gumiabroncsok 2012. évi begyűjtése, szállítása és pirolízis útján történő hasznosítása
2012/S 67-110196; letöltés

MKB2/1/2012 Termékként tovább nem használható gumiabroncsok 2012. évi begyűjtése, szállítása és őrlés útján történő hasznosítása
2012/S 67-110195; letöltés

MKB1/2012 Ólomakkumulátor hulladék 2012. évi begyűjtése, szállítása, hasznosítási célú exportja
2012/S 62-100553; letöltés

Alkategóriák