Általános információk

Lakossági információk

Vállalati információk

Információk az OKTF NHI-ről

Partnereink

Hulladékgazdálkodásért Díj

Földművelésügyi Minisztérium

Csomagolási anyagáramok közbeszerzései

1. Műanyag

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/1/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező műanyag csomagolási hulladékok (EWC 15 01 02) begyűjtése és hasznosítása 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében a környezetvédelmi termékdíjról szóló 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdése alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 10:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264396
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: A vételárat (20 000 HUF + ÁFA) a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808-51100005 számú számlájára történő befizetéssel kell kiegyenlíteni. A dokumentáció az átutalást igazoló banki bizonylat megküldése után elektronikusan kerül megküldésre. A bizonylatnak tartalmaznia kell az átutalás jogcímét. A dokumentáció nem ruházható át.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264396-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

2. Fa

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/2/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 03) Magyarország közigazgatási területén keletkező ipari és kereskedelmi fa csomagolási hulladékok begyűjtése és hasznosításra történő átadása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 12:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264392
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20 000 HUF + ÁFA összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Fa csomagolási hulladék - OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264392-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

3. Fém

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/3/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező fém csomagolási hulladékok (EWC 15 01 04) begyűjtése és előkezelése 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében, a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 2. 10:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264386
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A dokumentáció nettó 20.000.- Ft összegű térítési díjért vehető át a Darázs & Társai Ügyvédi Irodában, munkanapokon 9-12 és 13-15 óráig. A térítési díj összegét a 10700079-27779808-51100005 számú bankszámlára történő átutalással lehet teljesíteni. Az ajánlatkérő a dokumentációt a Kbt. 54. § (7) bekezdésének megfelelően jelen hirdetmény feladásának napjától kezdve az ajánlattételi határidő lejártáig bocsátja rendelkezésre. A határidő utolsó napján a dokumentáció ugyanitt vehető át 9-10 óra között. A dokumentáció díját az ajánlatkérő az eljárás lezárását követően nem fizeti vissza, kivéve a Kbt. 54. § (10) bekezdés szerinti eseteit.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264386-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

4. Társított

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/4/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési keretszerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 05) Magyarország közigazgatási területén keletkező társított csomagolási hulladékok begyűjtése, előkezelése és hasznosítása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 14:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264402
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20.000,-Ft+Áfa összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Társított csomagolási hulladék – OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264402-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

5. Üveg

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/5/2012 Magyarország közigazgatási területén keletkező üveg csomagolási hulladékok (EWC 15 01 07) begyűjtése és hasznosítása 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés keretében, a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján, az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 2. 12:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264395
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A dokumentáció nettó 20.000.- Ft összegű térítési díjért vehető át a Darázs & Társai Ügyvédi Irodában, munkanapokon 9-12 és 13-15 óráig. A térítési díj összegét az 10700079-27779808-51100005 számú bankszámlára történő átutalással lehet teljesíteni. Az ajánlatkérő a dokumentációt a Kbt. 54. § (7) bekezdésének megfelelően jelen hirdetmény feladásának napjától kezdve az ajánlattételi határidő lejártáig bocsátja rendelkezésre. A határidő utolsó napján a dokumentáció ugyanitt vehető át 9-12 óra között. A dokumentáció díját az ajánlatkérő az eljárás lezárását követően nem fizeti vissza, kivéve a Kbt. 54. § (10) bekezdés szerinti eseteit.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264395-2012:TEXT:HU:HTML&src=0

6. Papír

  • Eljárás tárgya, mennyisége: MKB/4/6/2012 2012. évre szolgáltatás-megrendelési szerződés a környezetvédelmi termékdíjról szóló, 2011. évi LXXXV. törvény 22. § (1) bekezdés alapján (EWC 15 01 01) Magyarország közigazgatási területén keletkező papír csomagolási hulladékok begyűjtése és hasznosítása az Országos Gyűjtési és Hasznosítási Terv (OGyHT) által meghatározott célérték elérése érdekében.
  • Ajánlattételi határidő: 2012. október 1. 16:00
  • Az eljárást megindító hirdetmény megjelenése: 2012. aug. 18.
  • TED szám: 2012/S 158-264389
  • A dokumentáció kiváltásának feltételei (bankszámlaszám): A fizetés feltételei és módja: 20.000,-Ft + Áfa összeget a Darázs & Társai Ügyvédi Iroda CIB Bank Zrt-nél vezetett 10700079-27779808- 51100005 számlájára történő átutalással „Papír csomagolási hulladék – OHÜ” megjelöléssel a közleményben, amelyet az átutalási bizonylattal köteles igazolni a dokumentáció átvételekor.
  • Link a hirdetmény teljes tartalmához: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:264389-2012:TEXT:HU:HTML&src=0